KASTRO HOTEL

COVID-19: Ενημέρωση για την ασφαλή και υγιεινή λειτουργία του ξενοδοχείου μας

Ενημέρωση για την ασφαλή και υγιεινή λειτουργία του ξενοδοχείου μας

Αξιότιμε επισκέπτη,

Το ξενοδοχείο Kastro στο Ηράκλειο Κρήτης μόλις άνοιξε και είμαστε εδώ για να σας παρέχουμε εξαιρετικές εμπειρίες διαμονής.

Το φετινό καλοκαίρι είναι διαφορετικό για όλους, ωστόσο φροντίσαμε με μια σειρά μέτρων, διαδικασιών και συνεργασιών, να σας προσφέρουμε και φέτος, όπως πάντα, ποιοτική εξυπηρέτηση στις διακοπές σας σε ένα όμορφο και ασφαλές περιβάλλον.

Κρίνουμε σημαντικό να επικοινωνήσουμε μαζί σας τα μέτρα που λαμβάνουμε για να διασφαλίσουμε την υγεία και την ασφάλεια στις εγκαταστάσεις μας.

Παρακαλούμε ενημερωθείτε παρακάτω για τις προσαρμογές στις λειτουργίες μας, οι οποίες αποφασίστηκαν σύμφωνα και με τις απαιτήσεις της Εθνικής μας Νομοθεσίας, για την ασφάλεια όλων μας:

Οι ομάδες μας διεξάγουν αυστηρά τον καθαρισμό όλων των χώρων φιλοξενίας ακολουθώντας επιμελώς τα πρωτόκολλα καθαρισμού, υγιεινής και απολύμανσης. Αυτά τα πρωτόκολλα περιλαμβάνουν:

  • Τακτική εκπαίδευση των εργαζομένων μας σε θέματα υγιεινής.
  • Σαφώς καθιερωμένους κύκλους καθαρισμού και απολύμανσης σε όλα τα σημεία.
  • Εμφανή τοποθέτηση συσκευών απολύμανσης χεριών.
  • Συχνό καθαρισμό και πλύση των πολυσύχναστων χώρων και των επιφανειών συχνής αφής, συμπεριλαμβανομένων των διαδρόμων, της σκάλας, του ανελκυστήρα.
  • Άμεση ανταπόκριση σε έκτακτο καθαρισμό.

Λαμβάνοντας υπόψη τις τρέχουσες ανησυχίες σχετικά με το νέο κορωνοϊό 2019 (covid19), καθιερώσαμε κανόνες διαμονής ώστε μαζί με τα κατάλληλα πρωτόκολλα υγιεινής και τις διαδικασίες λειτουργίας, να εξασφαλίζεται η ευημερία των επισκεπτών μας κατά τη διαμονή τους μαζί μας. Αυτοί οι κανόνες διαμονής περιλαμβάνουν:

Άφιξη

Σας καλωσορίζουμε με χαμόγελο, μειώνοντας τις επαφές

  • Συσκευή με αντισηπτικό υγρό κατά την είσοδό σας.
  • Οι πόρτες παραμένουν συνεχώς ανοιχτές, για να επιτυγχάνεται ο καλύτερος δυνατόν φυσικός εξαερισμός του εσωτερικού χώρου.
  • Ειδικές επιδαπέδιες σημάνσεις σας καλούν να τηρείτε τις απαραίτητες αποστάσεις στο χώρο της υποδοχής.

Υποδοχή

Είμαστε εδώ για εσάς 24/7

  • Ειδικά διαχωριστικά plexiglass έχουν τοποθετηθεί στα σημεία εξυπηρέτησής σας.
  • Το Προσωπικό μας είναι σε θέση να σας ενημερώσει για την παρούσα Πολιτική μας, για τα μέτρα αντιμετώπισης τυχόν περιστατικού και να σας δώσει όποιες πληροφορίες χρειαστείτε.
  • Στο χώρο θα βρείτε χρήσιμες πληροφορίες για τις βασικές υγειονομικές οδηγίες που καλείστε να τηρείτε.
  • Τα κλειδιά και τα κοντρόλ τηλεόρασης του δωματίου σας, σας παραδίδονται απολυμασμένα.
  • Προσαρμοσμένες ώρες check in (3μμ) και check out (11πμ), ούτως ώστε να γίνεται πλήρης απολύμανση και πολύ καλός αερισμός του δωματίου πριν αυτό διατεθεί στον επόμενο πελάτη.
  • Στα δωμάτια των ξενοδοχείων δεν επιτρέπεται η είσοδος σε μη διαμένοντες.
  • Συσκευή για την αντισηψία των χεριών σας υπάρχει μόνιμα διαθέσιμη στον πάγκο της υποδοχής.
  • Το Προσωπικό απολυμαίνει συχνά όλες τις επιφάνειες.
  • Όλες οι ταμειακές συναλλαγές σας μπορούν να διεκπεραιωθούν ηλεκτρονικά.
  • Καλείστε να ενημερώσετε άμεσα την υποδοχή σε περίπτωση που εμφανίσετε συμπτώματα. Το Προσωπικό μας είναι άριστα εκπαιδευμένο για να ακολουθήσει το απαραίτητο πρωτόκολλο και να εξεταστείτε από ιατρό – συνεργάτη μας χωρίς να χρειαστεί να μετακινηθείτε.

Κοινόχρηστοι χώροι

Κυκλοφορούμε άνετα και με ασφάλεια χωρίς συνωστισμούς

  • Ακολουθείται εντατικό πρόγραμμα καθαρισμού και απολύμανσης όλων των κοινόχρηστων χώρων, με ιδιαίτερη έμφαση σε σημεία και επιφάνειες συχνής χρήσης (τουαλέτες, επιφάνειες τραπεζιών, πόμολα, κουμπιά ανελκυστήρων)
  • Ειδικές επιδαπέδιες σημάνσεις έχουν τοποθετηθεί σε κατάλληλα σημεία και παρακαλείστε να τις τηρείτε για να επιτυγχάνονται οι απαραίτητες αποστάσεις.
  • Συσκευές με αντισηπτικό υγρό έχουν τοποθετηθεί στα απαραίτητα σημεία, όπως έξω από κάθε ανελκυστήρα και σε όλες τις κοινόχρηστες τουαλέτες.
  • Καλείστε να αποφεύγετε τη χρήση του ανελκυστήρα και όπου αυτό δεν είναι δυνατόν να τηρείτε την οδηγία για 1 άτομο τη φορά, με μόνες εξαιρέσεις τα μέλη ίδιας οικογένειας και τους διαμένοντες στο ίδιο δωμάτιο.
  • Τα παράθυρα και οι πόρτες παραμένουν ανοιχτά για τον καλύτερο φυσικό αερισμό των εσωτερικών χώρων. Για τη λειτουργία του κλιματισμού ακολουθούμε πιστά τις οδηγίες που έχουν εκδοθεί από το ελληνικό κράτος.

Δωμάτια

Χαρείτε την ιδιωτικότητά σας, αισθανθείτε άνετα και ασφαλείς

  • Τήρηση αυστηρού και λεπτομερούς προγράμματος καθαριότητας και απολύμανσης του δωματίου μετά από κάθε αναχώρηση πελάτη.
  • Το προσωπικό καθαριότητας χρησιμοποιεί πάντα Μέσα Ατομικής Προστασίας.
  • Καθώς είμαστε υποχρεωμένοι για πιο αραιές επισκέψεις στο δωμάτιό σας, η καθαριότητα και η αλλαγή λινών θα γίνεται κάθε 3 μέρες. Ωστόσο εάν επιθυμείτε συχνότερη καθαριότητα παρακαλούμε επικοινωνήστε με την υποδοχή.
  • •     Τα διακοσμητικά αντικείμενα, όπως διακοσμητικά μαξιλάρια και κλινοσκεπάσματα, όλο το έντυπο υλικό και η γραφική ύλη, καθώς και τα υλικά και σκεύη για καφέ και τσάι έχουν απομακρυνθεί για τη δική σας ασφάλεια.

Υπηρεσίες Εστίασης / Πρωινού

Η διαδικασίες άλλαξαν, η ποιότητα και η γεύση παραμένει.

  • Προσεγγίζοντας οποιοδήποτε εσωτερικό χώρο εξυπηρέτησης (ρεσεψιόν, μπαρ, μπουφέ), συστήνουμε στους επισκέπτες μας να τηρούν απόσταση ενάμιση (1.5) μέτρου από τον επόμενο σε σειρά προτεραιότητας.
  • Παρέχουμε στους επισκέπτες μας μάσκα προσώπου, σε περίπτωση βήχα ή/και φτερνίσματος, σε όλους τους εσωτερικούς κοινόχρηστους χώρους του ξενοδοχείου.
  • Μειώσαμε κατά 1/3 τη χωρητικότητα των εστιατορίων μας, διαμορφώνοντας τους χώρους ώστε να τηρούνται οι νέες απαιτούμενες αποστάσεις.
  • Συστήνουμε τους επισκέπτες μας κατά την είσοδο και έξοδο τους στα εστιατόριά μας να χρησιμοποιούν το ειδικό απολυμαντικό χεριών που είναι τοποθετημένο για τον συγκεκριμένο σκοπό σε όλες τις εισόδους των εστιατορίων μας.
  • Έχουν γίνει κάποιες αλλαγές στον μπουφέ αλλά όχι στην ποιότητα των εδεσμάτων μας. Υπάρχουν σταθμοί σερβιρίσματος όπου το εκπαιδευμένο προσωπικό μας θα σας σερβίρει το ίδιο.
  • Όλα τα τραπέζια και οι καρέκλες απολυμαίνονται μετά τη χρήση τους.
  • Το Προσωπικό χρησιμοποιεί Μέσα Ατομικής Προστασίας.
  • Απαιτείται ένα νέο καθαρό πιάτο και ποτήρι για κάθε νέα επίσκεψη στον μπουφέ.

Το προσωπικό μας

Πάντα κοντά σας, λίγο πιο μακριά…..

  • Ενθαρρύνουμε τους επισκέπτες μας να έρχονται σε επαφή με οποιοδήποτε μέλος της ομάδας μας για προτάσεις ή/και παρατηρήσεις που θα βελτιώσουν τη λειτουργία μας.
  • Θερμομετρείτε κάθε μέρα πριν ξεκινήσει την εργασία του.
  • Πιστοποιημένη εκπαίδευση σε όλα τα τμήματα στα υγειονομικά πρωτόκολλα λειτουργίας και συνεχής εκπαίδευση όλου του προσωπικού
  • Τηρεί όλα τα βασικά μέτρα για την αποφυγή μετάδοσης της Covid-19
  • Κάνει σωστή χρήση των Μέσων Ατομικής Προστασίας που προβλέπονται για το πόστο εργασίας του
  • Ενημερώνουμε για τη μέγιστη χρήση των ανελκυστήρων μας από δύο ενήλικες, με σύσταση χρήσης μάσκας προσώπου
  • Υπεύθυνο πρόσωπο για τον έλεγχο της συμμόρφωσης με τα ελληνικά υγειονομικά πρωτόκολλα λειτουργίας και για το σχέδιο δράσης στην περίπτωση ύποπτου κρούσματος.

Οι συνεργάτες μας

Πιο πολύτιμοι από ποτέ

  • Διαπιστευμένο εργαστήριο έχει αναλύει με προγραμματισμένες δειγματοληψίες το πόσιμο νερό και τα τρόφιμα που προσφέρει το ξενοδοχείο μας, ούτως ώστε να παρακολουθούμε πάντα την υγιεινή και την ασφάλειά τους. Δειγματοληπτικές αναλύσεις πραγματοποιούνται επίσης στις πισίνες και το νερό των δωματίων.
  • Χρησιμοποιούμε προϊόντα OIKOXHMIKH για τον καθαρισμό και την αποτελεσματική απολύμανση όλων των χώρων. Πρόκειται για εγκεκριμένα προϊόντα υψηλών προδιαγραφών και απαιτήσεων.
  • Για την καθαριότητα των λινών και πετσετών εμπιστευόμαστε εταιρείες που ακολουθούν πιστά την τήρηση υγειονομικών πρωτοκόλλων σε όλα τα στάδια (παραλαβή, πλύσιμο – απολύμανση, παράδοση).
  • Πραγματοποιούνται τακτικές απροειδοποίητες επιθεωρήσεις των χώρων και του τρόπου εργασίας του Προσωπικού από εξωτερικό σύμβουλο ποιότητας, υγιεινής και ασφάλειας, ούτως ώστε να επιτυγχάνονται πάντα υψηλά πρότυπα λειτουργίας.

 

Υπηρεσίες και παροχές που προσωρινά δεν παρέχονται για την ασφάλειά σας

  • Internet corner
  • Business center
  • Απογευματινή καθαριότητα δωματίου

Στόχος μας είναι η παροχή υψηλής ποιότητας εξατομικευμένων υπηρεσιών. Όλα τα μέλη των ομάδων μας είναι ενθουσιώδεις επαγγελματίες, στη διάθεση των επισκεπτών μας, ανταποκρίνονται άμεσα και αποτελεσματικά στα αιτήματά τους.
Για τους εργαζόμενους μας που εκτελούν εργασία, η εταιρεία μας έχει λάβει τα ακόλουθα μέτρα:

  • Τηρούνται οι περιορισμοί για μειωμένο αριθμό ατόμων στον χώρο εργασίας τους.
  • Χορηγήσαμε προληπτικά όλο τον προβλεπόμενο προστατευτικό εξοπλισμό.
  • Συνεχίζουμε να λαμβάνουμε μέτρα συνεχούς απολύμανσης επιφανειών εργασίας, καθώς και χώρων κοινόχρηστων και ιδιωτικών.
  • Λάβαμε μέτρα για τον περιορισμό κοινωνικών συναθροίσεων προσωπικού και τηρείται η ασφαλής απόσταση μεταξύ των εργαζομένων (1,5+ μέτρα).

Ως μέρος της δέσμευσής μας για την υγεία και την ευημερία των επισκεπτών, των εργαζομένων και της κοινωνίας μας, παρακολουθούμε στενά τις εξελίξεις σχετικά με τον νέο κορωνοϊό 2019 (covid19) με τακτικές ενημερώσεις και καθοδήγηση από τον Εθνικό Οργανισμό Δημόσιας Υγείας (Ε.Ο.Δ.Υ.) και το Υπουργείο Υγείας, καθώς κι από πρόσθετους κυβερνητικούς και Ευρωπαϊκούς οργανισμούς.

Με βάση την καθοδήγηση που έχουμε λάβει και τη γενική κατάσταση της ετοιμότητας μας, είμαστε βέβαιοι ότι οι εγκαταστάσεις και οι υπηρεσίες μας εξακολουθούν να είναι ασφαλείς και οι ομάδες μας έτοιμες να εξυπηρετήσουν τους επισκέπτες μας.

Είμαι πολύ περήφανος για όλο το προσωπικό της εταιρείας μας που σε αυτές τις άνευ προηγουμένου περιστάσεις επιδεικνύει υψηλότατο επίπεδο ατομικής, κοινωνικής και επαγγελματικής ευθύνης.
Πέραν της άμεσης τήρησης αυστηρών κανόνων υγιεινής, λειτουργίας, επικοινωνίας και συντονισμού, αποτελούν υποδειγματικούς οικοδεσπότες.

Εκτιμούμε κάθε επισκέπτη που μας τιμά με την παρουσία του στον προορισμό μας. Στο Ηράκλειο της Κρήτης.

Σας Ευχαριστώ
Γ. Εμμ Παπαγεωργίου

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Information on the safe and healthy operations of our hotel

Dear Guest,
Kastro  Hotel in Heraklion Crete, Greece continue operations. We are here to provide you with exceptional accommodation experiences attaining the adequate hygiene, safety, and operational methods.

This summer is different for everyone and therefore, with a series of measures, procedures and specialized partnerships we ensure to deliver quality in services in a carefree and safe environment.

We feel it is important to reach out to you the actions we are taking to keep our facilities safe and healthy.

Please be informed below on the adjustments to our operations that were decided and applied in accordance to the Greek Legislation:
Our teams carefully follow the adequate cleaning, sanitation, and disinfection protocols. These protocols assist in illness prevention and include:

  • Regular sanitation training for our team members.
  • Clearly established time-schedule for cleaning and disinfection in all areas.
  • Conspicuous placement of hand sanitizers.
  • Frequent cleaning and wash down of outdoor and high touch locations, including walkways, staircase, elevators.
  • Fast response to off-cycle cleaning issues.

Given the current concerns related to the new coronavirus 2019 (covid-19), we have established house rules that, along with adequate sanitation protocols, safety methods and operation procedures, guarantee the well-being of our guests during their stay with us. These rules include:

Upon Arrival

We welcome you with a smile, minimizing physical interaction

  • Hand Sanitizing dispenser at the hotel’s entrance.
  • Doors constantly remain open for the best possible natural ventilation of the area.
  • Floor markings at the reception area to designate and help you keep the appropriate distance from each other.

Front Desk
We are here for you 24/7

  • Plexiglass partitions have been placed at all service points
  • Our Staff is in position to inform you on the current Policy and confrontation measures in case of an incident, as well as to provide any further information you may need.
  • You will find useful information in place, for the basic hygiene guidelines you are requested to follow.
  • Room Keys and TV Controls are delivered disinfected
  • Adjusted Check in (15:00 p.m.) and Check Out (11 a.m.) times, to allow full disinfection and ventilation of the guest room before the arrival of the next customer.
  • Visitors are not allowed in guest rooms.
  • Hand Sanitizer dispenser is always available by the reception desk
  • All surfaces are regularly disinfected by the staff
  • All cash transactions can be implemented electronically (contactless)
  • You are requested to immediately inform the reception in case you show any symptoms. Our Staff is efficiently trained to follow the Action Plan/ Protocol and to have you examined by a doctor (on call) in the hotel.

Public Areas
Enjoy the premises always maintaining social distancing

  • An intensive cleaning and disinfection program is followed in all public areas, and high volume touchpoints (e.g. WCs, table surfaces, door handles, elevator buttons)
  • Floor markings have been placed in different spots and you are kindly requested to keep the appropriate distances.
  • Hand Sanitizing dispensers are displayed in high volume touchpoints such as elevator doors and public bathrooms.
  • Please avoid using the elevator. In case this is not possible, it can only be used by 1 person families or guests of one room at a time.
  • Windows and doors will remain open for best possible natural ventilation of the indoor areas. For the use of Air Conditioning, we comply with the guidelines of the Greek Government.

Rooms

Enjoy your privacy in comfort and safety

  • After guest’s departure, a meticulous cleaning and disinfection program is followed.
  • Our Cleaning Staff always uses Personal Protective Equipment
  • As we are obliged to keep visits in rooms to the minimum, cleaning and change of linen will take place every 3 days. Meanwhile, if you wish a more frequent cleaning service, please contact the hotel’s reception.
  • Decorative pillows and covers, printing material and stationery as well as Coffee & Tea making Facilities have been removed from your room, for your own safety.

Restaurants & Bars

The only thing that has changed is the procedure!

  • We advise our guests to keep one and a half (1.5) meters distance from the person next in line while approaching any indoors help-desk (reception, bar, buffet).
  • We provide a face mask for our guests in case of coughing and/or sneezing in any indoors public space of the hotel.
  • We have reduced by 1/3rd our restaurants’ capacity by arranging our spaces to meet the new required distances.
  • Entering and leaving our restaurants, our guests are being advised to use the special hand sanitizers placed for that purpose at entrances.
  • Even though there are changes in the buffet style, the quality of our food offering remains at the same high standards. Instead of self service, our trained staff will serve guests from the serving stations.
  • All tables and chairs are disinfected after each use.
  • All our staff is using personal protective equipment.
  • A new clean dish and glass is required for every new visit to the buffet.

 

Our Staff

Always close despite the distance

  • We encourage our visitors to get in touch with any member of our team for recommendations and/or remarks that will improve our operations.
  • Its temperature is measured every day upon arrival and before starting to work.
  • Certified Training for all departments in Covid-19 protocols and operations with ongoing training for all staff (guidance, procedures, regulations)
  • Follows all key measures to prevent the transmission of Covid – 19
  • Makes proper use of Personal Protective Equipment according to its position and nature of work
  • We inform of the maximum use of our elevators by two adults, and of the use of a face mask.
  • A person in charge, to monitor the compliance to the Covid-19 operation protocols as set by the Greek Government and to manage the action plan in place, in case of a Covid-19 incident.

Our partners

More valuable than ever

  • Accredited laboratory, conducts program sampling and analyses of food and water to check, monitor and maintain highest standards of health and safety. Sampling analyses are also conducted for all swimming pools and water in hotel rooms.
  • For the effective cleaning and disinfection of all areas we use IKOCHIMIKI products. IKOCHIMIKI is a high certified professional brand whose products ensure highest hygiene standards and performance.
  • We trust the laundry of our linen and towels to professional and reliable companies that comply with all hygiene protocols at all stages (collection, washing, sanitizing and delivery).
  • Regular scheduled unannounced inspections are conducted for all areas and work positions from an external Health, Safety & Quality consultant partner, to ensure and maintain the highest operational standards.

Services and facilities temporarily not available for your safety

  • Internet corner
  • Business center
  • Turndown service

Our aim is to provide high-quality personalized services. All our team members are enthusiastic professionals at our guests’ disposal, responding promptly and effectively to their requests.

For our team members of the operating departments who join the daily shifts we took the following actions:

  • Restrictions for a limited number of people in the workplace are respected.
  • We have provided everyone with all recommended protective gear.
  • We continue to regularly disinfect work surfaces, as well as public and back-office areas.
  • We took measures to limit social hubs and keep a safe distance between team members (1,5m+).

As part of our commitment for the health and well-being of our guests, employees, and community, we are carefully monitoring the new coronavirus (covid19) situation through regular updates and guidance from the Hellenic Health Organization (E.O.D.Y.) and the National Health Ministry, as well as additional government and European organizations.

Based on the guidance we have received and our general state of readiness, we are confident our operations continue to be safe and ready to serve our guests.

I am very proud of our company’s teams who in these unprecedented circumstances show a very high level of self, social, as well as professional responsibility.

In addition to their immediate compliance with strict hygiene, operational, communication, and coordination rules, they are exemplary hosts.

We value each guest that honors us with a visit to our destination. The city of Heraklion, Crete.

Yours Sincerely,
G. Emm Papageorgiou